Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Сервісне обслуговування секційних воріт повинно проводитися тільки співробітниками спеціалізованої сервісної служби (організації) або фахівцями підприємства, що здійснювало монтаж вироби. При сервісному обслуговуванні необхідно використовувати оригінальні запчастини / вузли Виробника.
Для гаражних воріт необхідно проводити сервісне обслуговування не рідше 1 разу на рік. Перше сервісне обслуговування необхідно проводити протягом перших трьох місяців після установки воріт.
Сервісне обслуговування воріт, експлуатованих в особливих умовах, повинно проводитися не рідше одного разу на 3 місяці. До особливих умов експлуатації відносяться наступні:
- приміщення з підвищеною вологістю і / або агресивним середовищем;
- приміщення з інтенсивністю використання понад 5 циклів в день;
- складні кліматичні умови (високі вітрові навантаження, райони з тривалим (більше 6 місяців) періодом впливу негативних температур).
Сервісне обслуговування воріт також рекомендується проводити після проведення ремонтів (малярних та ін. будівельних робіт) всередині приміщень, в яких встановлені ворота.